Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2011 21:19 - За 25-тия кадър в музиката или защо аджеба не мога да спра да слушам E.T. на Кати Пери и Кайни О.О
Автор: goshotrola Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3866 Коментари: 5 Гласове:
1




            25-кадър е поставяне на допълнителен видео кадър с цел скрита реклама или внушаване на идея. С времето това твърдение опровергано, но все пак ще ползвам този термин в този пост.       

            Когато си MC е ясно защо може още на първото слушане да грабнеш хората, имаш добър флоу, смислени текстове, Кайни ги няма тези неща и все пак... "уникалната" песен "Извънземното" чупи класации. И това не е за първи път. Всяка година биваме изигравани от лейбъли влезли в коалиция с радиостанции, а от скоро с уебсайтове и социални мрежи.  Та знам, че е безмислено и едва ли някой ще го оцени, но ще разгледам едва-две песни, утре мисля да пусна и материал за Бийбър феномените и товарния влак, който ни се задава.

1. E.T.

изпълнители: Кати Пери и Кайни Уест О.о

стил: поп с рап вокали

текст:


Целуни ме, ц-ц-целуни ме.
Зарази ме с твоята любов и ме напълни с твоята отрова.
Вземи ме, в-в-вземи ме,
искам да съм твоята жертва, готова съм да ме отвлечеш.
Момче, ти си извънземен, докосваш толкова правилно.
Свръхестествено, неземно.

Неземно.

Момче, ти си извънземен, докосваш толкова правилно.
Свръхестествено, неземно.

 

Клип: Неземен.

като чета текста си представям две неща

1. Следващия чалга хит  "неземно"

2.Кънтри баба, която храни внучката си, че слуша такива чалгии. (Jolene, jolene, jolene, jolene Im begging of you please don"t take my man)

Значи, дори този текст да има смисъл, идеята му била за любовта на хората от различни държави, цветове и "извънземно" е метафора, която изобразявала такива отношения. Ок... Но песента започва с окей семпъл... последван от бездрания Кайни Уест и ето я врътката. Кати Пери, която пее отчетливо като първокласник четящ буквар с обработени вокали, ама  толкова обработени, че сигурно и шкурка са ползвали. После идва припева, всички знаем колко  catchy реферните, особено отчелевите:

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you"re an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

И за да защетя тезата си, че това незначителна песен, направена с комерсиална (идва от латинското commercio- търговия) цел, ще попита две неща

1. Някой запомни какво пее Кайни(Кения???)?
2. Ако не бяхме залиавани с тази песен постоянно и отвсякъде, колко хора щяха да я знаят?

Бих се радвал да дадете отговори като коментари отдолу (както казват по влоговете)

 

Еми така, ако бях по-умен щях да храня по обстойно, акълът ми стига до тук, тоест само да начеше проблема.

 

2. Lady GaGa- цялостно творчество

Ако някой може да конкурира  Guns N Roses  по комерсиален замисъл в песните, това е тя. От всяка нейна песен строи комерсиална провокация, да и в песните на Anal Cunt  има провокация, но на тях им идва от вътре, а тя  го прави за пари. Или какво беше изтеклата песен "Юда".  100% коменсариален трик на лейбъла... айде бе Секс Пистъл като са хранили всичко наред през 1975 що са ги спукали от бой, където ги хванат, а на тая и копче не могат да и кажат. Ок, може да съм пъпчасал пубер, жалкар и тн, НО трудно може някой да ме убеди, че хора като Лейди Гага, Мадона, Пуси Кет долс (?) сами си пишат речите, камо ли пък Николета Лозанова, като при нея стои и въпроса дали изобщо може да пише. Но нека се върнем  back in the days... 2010.  Миналата година Лейди Гага беше навсякъде.... просто всеки сайт, телевизия, списание. Аз за сефте я чух 2009, като то не беше чуване.... песента пОкерфейс я бях слушал.... и кво... ама акто го пречетеш на три места и ти става интересно аджеба за какво иде реч.... после виждаш въпроснаата персона на още 20000 места следващия момент си пускаш Алехандро за 20 път, само за деня.

Don"t call my name.
Don"t call my name, Alejandro.
I"m not your babe.
I"m not your babe, Fernando.

Титаничката сила на референа съчетана с  catchy  синт удари отново. В песента е симплирана песен на Ace of Base,  като идеята е, че това трибют към тях. Като според мен това си "новото е добре забравено старо". Аз не съм музикант, не мога да кажа нищо за гласа и, но текстът е един път малаумщина.  То си е същото като "боли ме гъза "на Светльо," Алехандро, Алехандро не ме зови", същото. И какво разбира ме, че група испаноговорящи преследват Лейди Гага и тя иска да се измъкне от нея, "доакто те искат да я целуват, пипат и зоват".   Като въпросната изпълнителка наложи и тенденция, която ме дразни.... дълги клипове с някакво подобие на история.

            Чудя се тези артисти, които са по водещите телевизии, класации защо не спрат да издават сингли, комерсиални клипове, компилации всяка година, да се появяват наляво и надясно щом са толкова отдадени на музиката. Трудно мога да повярвам, че Снууп Дог му пука за мах"лата все още, като той даже направи песен с Шамара, като текста му звучеше като писан от първолак.

Примерно  I need a doctor  също ми  е много нагасена песен. Еминем е както винаги на високо ниво, Дре никога не го е бивало за рапър, за това е измислил и джи фънка за да може да не бърз много-много. Припевът е  catchy, женски вокали, прости думи, бавен. Патетичност. Перфе.... Ама "Ти ми спаси жовта, аз ще спася твоя" абе прекалено ми е. KRS-One 4 Life и толкова.  Обаче потчиа, кяото Дре отдава на Eazy E в края на клипа е достойна за уважение.

 

Jessie J, ноември ме радваше, ама сега колкото пъти да ми каже  We don"t need your money, едва ли ще и повярвам.

Да не збаравя Like a G 6, On the floor  и др.: СМЕШНИ СТЕ!

[Поанта на поста]Като всеки, който слуша бг чалга твърди, че тези песни са разнообразие и му разшеряват музикалната култура се лъже, защото това е просто американска/чужда чалга.[/Поанта на поста]

И за финал, в началото на поста казах, че утре ще нахраня всички бийбъри, но си имам и по-важна работа (да си пукам пъпките). За това дежурния линк към  Fridayи дано музиката не се самозтрие до година. Но чувството, че наистина има "25-кадър" в музиката все повече се засилва. Най-накрая ще излезе, че хората нямаме филтри в мозъка и всяка глупост ги грабва... дано не съм прав.




Тагове:   мол,   радио,   katy perry,   Комерс,   friday,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cveti933 - хахах
06.06.2011 23:13
не ми е никак трудно да се съглася с теб... всяка глупост ни грабва, но проблемът не е в нашите мозъци, а в тези, които ги измислят :D
цитирай
2. анонимен - бе..мамка му,
01.07.2011 16:58
защо всеки български карък се прави съдник на ГОЛЕМИТЕ? Това избиване на комплекс за малоценност ли е?
цитирай
3. анонимен - check backlinks backlinks service
07.08.2011 20:25
check backlinks seo factors <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> backlink solutions
цитирай
4. goshotrola - защо всеки български карък се прави ...
09.08.2011 15:21
анонимен написа:
защо всеки български карък се прави съдник на ГОЛЕМИТЕ? Това избиване на комплекс за малоценност ли е?


Ти навярно си прав, но защо да им правя свирки, като мога да си кажа, какво мисля... аз не задължавам никого с мнението си.
цитирай
5. анонимен - pagerank tool backlink services
27.09.2011 00:31
check backlink improve seo <a href=http://xrumerservice.org>buy backlink</a> 10000 backlinks
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goshotrola
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 84087
Постинги: 28
Коментари: 39
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930