Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2011 00:27 - мОдерно е да си морков+ Хора Vs киборги
Автор: goshotrola Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1262 Коментари: 1 Гласове:
0



Дошла ми е музата нещо... Та за да не наспамя много ще слея две статии в една...

Не знам дали сте забелязали, но явно е модерно да си морков. Като си ходя по улицата и по други места и ландафта е изпълнен от хора-моркови. Предимно женски, но има и мъжки моркови. МЪЖКИ МОРКОВИ! ОК, преживях епилацията, НО мъжки МОРКОВИ!

Какво е човек-морков.... това са всичките оранжеви солариумни мацки, които с неестествен зарагар се опитват да бъдат екзотични. В моите очи такива момчета са жалки. Но какво ли разбирам аз. Това е свообразно влизане във втората тема Човеците срещу киборгите.... Фундаменталният въпрос е кои са човеците и кои кийборгите? Преди си мислих, че аз съм киборгът, но не... Хората-моркови са оражнави киборг  овце! Как е възможно  следното нещо... хиляди, милиони хора да са еднакви в избора си. Как всяка една нова песен на лансаиран изпълнител се приема радушно, ставам съм свидетел на това как субект слуша песен за първи път, но просто под натикс на компанитя а на 2 секунда започва да възхвалява въпросната песен, кяото е едно към едно към всяка друга чалга песен и отв анещо се случва със следващата, ок има моди във всяка една субкултура, но масовата субкултура чалгата може да секунди да промени човешките разбирания. Т. нар. за 3 години смениха прически марки глупости, а скейтърите каквито си бяха преди десет години, са си и сега.

 Оф оплетох се, но да се опитам да се оправя.... МИСЛЯ, че има някаква скрита сила, която обединява хората със странни интереси. Да ги намира, без дори да има явни безели по тях. Дали това нее вградено на кийборгите. Как един фешняр, който слуша всичко, що е с етикет чалга и реши да разнообрази с рап си пуска 100 кила, а не MD BEDDAH  или  Wosh MC. А когато ще слуша елетрнна музика е хаус, а няма да е ДЪБСТЕП. И обратното, когато някой метъл реши да разнообразии, ще го направи точно с MD beddah и Дъбстеп или  EBM. Дали под страх да не бъдат заклеймени като част от „другите“ или е вътрешно чувство за изкуство? Воля ли е? Защото е факт, че по-леките стилове, предполичтани от фешнярите са по-catchy, но защо примерно растите се преборват с това и слушат дъбстеп вместо хаус? Киборзи ли сме? Споделете!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мъдруване по зададената тема
13.08.2012 00:08
Сега, ще кажа някои неща. Не знам дали са киборги или някакви други, но промяната сама по себе си не е нищо лошо. Проблемът е в конформизма, който превръща малодушните душици в част от стадото. Аз никога не съм бил част от стадото. Който иска да си слуша чалгиите, аз обаче не ги слушам, дори да съм принуден да се возя в градския транспорт или в кола, където е надута чалга, мозъкът ми изключва и тя минава край ушите ми.
Сега по темата със скейтари, и всякакви "-ари". Факт е, че масовото се приема по-лесно от по-повърхностните хора, едно защото са повърхностни, друго защото голяма част от народа е отруден и като се върне иска да надуе чалгията, да се наиграе. Това е селски манталитет, признавам, но това са го коментирали много хора, дори и Шамара, който за мен лично е чалгар, а не рапър, но това не променя истината, която изказва. Балканците слушат балканска музика - дали чалга, маанета и прочие, това е в гена на масата, но има и хора като мен, които си слушат Kingsize, Nowallz, Md Beddah, Jentaro, 42, Joker Flow, Lac и да не пиша поне още 50 имена на бг рап изпълнители и формации. Слушам си също така и мощен дъбстеп като тези на Skrillex, Bratkilla, Obsidia и много други. Защото това е алтернативния начин на живот - демек въпрос на избор, да не си със стадото. Дали ще ме разберат или не, не ми е проблем.
И още нещо, не дрехите определят душевната ти нагласа, аз не съм тръгнал с широките гащи. Нося по-свободни дънки в по-убити и приглушени цветове и обикновено дрехите ми по мен са в не повече от 2, максимум 3 цвята. Обичам едноцветното и двуцветното облекло. Това също е въпрос на избор.
Не съм негативно настроен към никого, просто това не е моят начин на живот. Мир!
Дано съм бил ясен. ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goshotrola
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 83746
Постинги: 28
Коментари: 39
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031